Fájdalommentes esztétikai fogtömés

Fájdalommentes Esztétikai fogtömés

A fogtömés Fájdalommentesen is elvégezhető?

Semmit sem fog érezni!

Fogszuvasodás kezelésekor a modern fogászat már nem amalgámból készült töméseket, hanem esztétikus, fényre kötő anyagot használ, amely fehér színe miatt nem tűnik ki a későbbiekben. Az esztétikus tömést biztosító tömőanyagot a szuvas terület eltávolítását követően viszik fel az érintett területre, ahol pillanatok alatt megköt.

A végeredmény szinte teljesen megegyezik színben a fog színével, ezért lényegében észre sem lehet venni a változást.

Az esztétikus tömés előnyei:
  • Klinikánkon a legmodernebb, a fog színéhez tökéletesen illeszkedő tömőanyagokat használjuk, így még az első fogak szuvasodása esetén is elérhető a természetes hatású, szép mosoly.
  • Fogorvosaink fogszínkulcs segítségével határozzák meg, melyik színárnyalat eredményezi az Ön esetében a legesztétikusabb eredményt.
  • Az általunk készített tömések tartósak, és hosszú éveken át segítik a fog megtartását.
Gyakorlott szakembereink pontosan visszaállítják a fog eredeti formáját mindezt FÁJDALOM MENTESEN